
Zwrot towaru bez podania przyczyny
Zakupiony w naszym sklepie towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot jest możliwy jedynie nieużywanego towaru, który dodatkowo łącznie z oryginalnym opakowaniem nie jest zniszczony lub uszkodzony i nie nosi śladów używania.
Do towaru należy załączyć:
- Wszystkie dodatkowe elementy i "gratisy", o ile towarzyszyły zamówieniu
- Oryginalny dowód sprzedaży (paragon fiskalny)
Całość z dopiskiem „ZWROT” prosimy odesłać do nas na adres:
F.H.U KRAK-WIT
Ul. Jabłoniowa 21
30-444 Libertów
Odsyłając towar należy dbać o jego staranne zapakowanie. W przypadku niestarannego zapakowania produktu lub dużego zaniedbania z Twojej strony, w skutek którego produkt ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu w transporcie zwrot może nie zostać przyjęty.
Zapewniamy zwrot pieniędzy w wysokości ceny zwracanego towaru w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki, towar odsyłasz do nas na swój koszt. Pieniądze pozostawiamy do Twojej dyspozycji – możesz otrzymać zwrot przelewem na wskazane przez Ciebie konto.
UWAGA! Nie należy odsyłać do nas towaru przesyłką pobraniową - taka nie zostanie przez nas odebrana!
Zwrot uszkodzonego towaru, reklamacje
Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. W razie wykrycia wady prosimy o kontakt e-mailem na adres krakwit@wp.pl w celu zgłoszenia reklamacji. Prosimy o podanie imienia, nazwiska, numeru zamówienia oraz opisu przedmiotu reklamacji.
W przypadku wykrycia wady zaraz po odbiorze towaru (czyli jest on jeszcze nieużywany) - prosimy o jak najszybszy kontakt. Wymienimy na nowy, lub w przypadku, gdy nie będzie już dostępny - zaproponujemy inny towar z naszej oferty lub zwrot pieniędzy (wybór należy do Ciebie).
Jeżeli odbierając przesyłkę od kuriera zauważysz, że nosi ona ślady mechanicznych uszkodzeń - poproś o sporządzenie protokołu szkody jest on niezbędny do uruchomienia procedury reklamacyjnej.